Förlååt

Jag har verkligen haft all tid i världen på att blogga, men så blev det tyvärr inte trots allt. Imorgon kanske det blir bio med Quennie och Emma och Emelie(?), men det är inte bestämt ännu. Bara kanske! Idag till lunch middag blev det thaimat att ta med hem till min faster (som för övrigt inte var hemma men som alltid lämnar dörren olåst, haha) och jag åt vårrullar, jättegott! Har inte ätit på det stället på typ nio år. Skämtar inte! Det är den där "lilla" släpvagnen som ligger i grisslinge. Har aldrig riktigt fattat varför hon inte skaffar lokal för hon har typ mer kunder än någon annan thai/sushi/whatever restaurang har. Haha!

Idag sover Hampus hos Angela så jag är ensam hemma med Pappa. Skönt att slippa honom lite.. Haha! Nejh, vet ni vad? Nu ska jag titta lite på Desperate Housewives innan jag går och lägger mig. Quennie - Don't forget to call me tomorrow!

Mupp/Smurf? Haha


Såhär såg jag ut idag då! Men sover i det där linnet, så hade inte det på dagen, haha!